vrijdag, januari 19, 2007

Tweede Dirt Crit

Gister de tweede mountainbikerace hier in WestGate park gereden.



Tot m'n verrassing was het parcours wat veranderd en was het een teamsrace. Samen met een andere biker, Stuart gingen we proberen om zo snel mogelijk vijf ronden te rijden.


















In de tweede bocht van de race ging het bij mij al fout. Ik werd van achteren aangereden waarbij een schijfrem m'n versnellingskabel doorsneed. Ik kon alleen nog maar voor schakelen. Toch zo snel mogelijk twee rondjes voltooid. Daarna ging Stuart die ook al pech had. Z'n camelbag viel uit elkaar waardoor ie een minuut verloor. Toch als 14e geeindigd in een veld van 38 teams.

1 Comments:

At vrijdag, 19 januari, 2007, Anonymous Anoniem said...

Hoi Wout,

hoe gaat het? volgens mij wel prima toch? Lukt het allemaal een beetje met je stage? Hier alles prima.. we hebben de storm van donderdag overleefd!! echt niet normaal, het hele land in rep en roer.. treinen en bussen reden niet.. bomen vielen om.. er was zelf een noodnummer wat je kon bellen!!! Ik kwam gelukkig heel thuis.. haha

 

Een reactie posten

<< Home

Loading...