maandag, januari 15, 2007

Lekke band! ... en hoe

Afgelopen weekend ging ik een stukje fietsen. Ongeveer 7 km van m'n huis kreeg ik een lekke achterband. Ook niet subtiel. De band was meteen leeg. Helaas had ik geen pomp bij me dus moest ik het stuk naar huis lopen. Thuisgekomen bleek er een metalen pin in m'n band te zitten.


Die binnenband kon ik dus wel weggooien.

Zaterdag tijdens een bbq nog afscheid genomen van Fabio, de vriend van Nadia. Hij was hier een maandje op bezoek. Dachten we eindelijk van die kerel af te zijn, staat ie vanochtend tot onze verbazing weer in het Wackett Centre. Blijkt dat ie het verkeerde ticket mee had genomen naar het vliegveld! Op de foto, Fabio links en Dipesh uit Fiji.
























Wazige foto eigenlijk (High Dynamic Range)

Vrijdag twee lessen kitesurfen gehad. Het was erg gaaf en we hadden best geluk met het weer. De wind was precies goed voor beginners. De eerste twee lessen kwamen vooral neer op het besturen van de vijf-lijns vlieger. Er wordt wel gezegd dat het vliegeren 80% van het leerproces is. Vooral het vliegeren in het water was erg lastig. Door de kracht van de vlieger (5.5m^2) wordt je door het water getrokken. De opdracht van de leraar was om vooral geen weerstand te bieden door met je voeten de bodem te raken. Misschien kunnen we de volgende les op de surfboard staan.

Foto's kitesurfen

2 Comments:

At maandag, 15 januari, 2007, Anonymous Anoniem said...

Hoi Wout,

nou, zo te zien was het niet mis met die pin in je band.. hoe is dat nou mogelijk zeg!! Altijd weer lastig, kost een hoop tijd en geld.

Leuk om te horen dat je aan het kite surfen bent. ik hoop dat je al snel genoeg gaat zonder dat eventuele haaien (ieie) je kunnen pakken.

Gr Mieke

 
At donderdag, 25 januari, 2007, Anonymous Anoniem said...

Je moet ook niet over een spijkerbed willen rijden wouter:P Goed om te horen dat je je nog steeds vermaakt.

greetz sikh

 

Een reactie posten

<< Home

Loading...