maandag, december 18, 2006

Philip Island

Afgelopen weekend naar Philip Island geweest. De motorsport fans kennen dit eiland misschien wel van het Grand Prix circuit. Ik heb niet zoveel tijd om een stukje te typen. Op m'n mountainbike ben ik vanuit melbourne naar Stone Point gegaan. Daarna met de Ferry naar Cowes op Philip Island. Veel dingen gezien en foto's gemaakt. Van veel meeuwen, pelikanen en andere vogels. De kangeroes die ik tegenkwam kon ik helaas niet snel genoeg vastleggen of lagen dood langs de weg. Ook heb ik een helicoptervlucht gemaakt en heb ik m'n gaafste mountainbiketrial gereden. Op enkele foto's vanuit de heli is dit pad te zien.


Het album
De foto's staan niet helemaal in de goede volgorde

4 Comments:

At maandag, 18 december, 2006, Anonymous Anoniem said...

Jo Wouter!
Vette foto's! Ziet er allemaal wel erg mooi daar uit. Mountainbiken daar zal vast heel gaaf zijn. Hier is het allemaal maar een beetje blubberig in het bos... In de helikopter lijkt me ook mooi om een keer te doen.
Veel plezier!

 
At dinsdag, 19 december, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hey wouter jongen.

Dat ziet er flex uit, volgens mij ben je er wel alles uit aan het halen wat er in zit. Was dat nu The Stig die daar rondjes reed?

greetz sikh

 
At vrijdag, 29 december, 2006, Anonymous Anoniem said...

hai Broertje!!

hoe is het aan de andere kant van de wereld?? heb je nog een beetje kerst kunnen vieren op het strand?? Ik heb je kadootjes ontvangen, heel erg lief!! Nu Oud&Nieuw in aantocht, zal om 24.00 uur nog een proost op je uitbrengen!

X Miek

 
At maandag, 01 januari, 2007, Anonymous Anoniem said...

Gelukkig nieuwjaar !

Namens de flat,
Ruud.

 

Een reactie posten

<< Home

Loading...