vrijdag, november 24, 2006

Foto's Nieuwe huis en Kona Dirt Crit

Het plaatsen van veel foto's gaat niet echt soepel via deze weblog. Op mijnalbum.nl heb ik daarom een album aangemaakt. Klik hier! De eerste foto is van het hostel gevolgd door een aantal foto's in m'n huis. Daarna wat foto's van m'n stageplek, met Florian en Jacob.

Gister ben ik naar de Kona Dirt Crit geweest. Elke donderdagavond is er in een natuurgebied vlak bij m'n stageplek een mountainbikerace. Aangezien m'n eigen mountainbike niet in orde is, speling in het stuur en doortrappen, ben ik gewoon gaan kijken en wat plaatjes schieten. Volgende week doe ik wel mee. Na de pro's en de amateurs heb ik zelf het parcours gefietst. Erg gaaf met veel technische stukken.

Dit weekend ga ik samen met Jacob en drie flatgenoten van hem naar de Great Ocean Road! Met een gehuurde auto gaan we vanavond naar Warrnambool en dan via de kustlijn over de Great Ocean Road weer richting Geelong en Melbourne.

Loading...