donderdag, januari 11, 2007

Kitesurfen

Morgen ga ik eindelijk een keertje kitesurfen. Met m'n collega Philip had ik het er vorig jaar al over gehad. Eerst twee uurtje les en daarna waarschijnlijk wat aanrommelen. Het weer is in ieder geval prima hier.

De stage vordert nu wat beter. Ik heb nu CAD software Catia en wat FEA software op m'n computer staan. Binnenkort krijg ik een 3d model van het bedrijf waarvoor ik het onderzoek doe. In de vorm van een case ga ik dat 3d model testen en kijken welke procedure het beste werkt. Het probleem is dat de stage erg oppervlakkig is. Ik probeer zelf het onderzoek wat meer diepgang te geven op het gebied van feature recognition van het 3d model. Als er een gat of een afronding in het model zit wordt dit herkend. Ondanks de zomervakantie hier valt het me op dat er best veel studenten en promovendi nog aan het werk zijn. Alleen m'n begeleider Cees Bil is op vakantie.

Afgelopen week veel met m'n collega's opgetrokken. Zaterdag een kroegentocht in de binnenstad gedaan en daarna naar de Bimbo's, een club/restaurant. Gister naar Victoria Markets by Night geweest. Overdag is het een gewone markt maar op woensdagavond treden er bandjes op. Vanavond gaan we naar de rooftopcinema. We wilden al eerder gaan, maar toen hield het weer ons tegen.

Dinsdag kwam de aussie Ross m'n huis bekijken en zaterdag ga ik naar een optreden van z'n band Cloud City. Ross is de bassist.

Loading...