dinsdag, februari 06, 2007

Nog een spijker, dit keer in m'n voet!

Afgelopen zondag had ik nogal een pechdag. Ik was aan het winkelen in Victoria Markets, heb ik opeens een spijker door m’n schoen. Ook een gedeelte van de spijker zat in m’n voet. Aanvankelijk had ik er niet zoveel last van maar na een paar uurtjes begon m’n voet op te zwellen en kon ik er niet meer normaal op lopen. Vandaag meteen bij de GP, dokter, langs geweest waar ik een tetanus prik heb gekregen. Ook moet ik een antibioticakuur volgen. Hopelijk komt het allemaal nog goed voor het Good Vibrations festival, aankomend weekend en m’n vakantie. Helaas kon ik die zondag ook niet naar een cricketgame tussen Australië en New Zealand. M’n flatgenoot Luke is een kiwi en ik wilde graag een keer mee om de sfeer mee te maken. Toen ik hier kwam vond ik het maar een raar spelletje dat cricket. Het zal zeker niet m’n favoriete sport worden maar interessant is het af en toe wel. De wedstrijd was erg spannend.

Loading...