maandag, februari 19, 2007

Cairns

Even een kort berichtje uit Cairns. De vliegreis ging prima, alhoewel het meenemen van een fiets altijd een gedoe is. Het hostel is erg gezellig en het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen. Gister en eergister heb ik wat gefietst, rond de stad en naar Kuranda. Naar Kuranda was nog een hele klim, en vooral in het tropisch weer was het best afzien. Tijdens de klim kwam ik ook een Chileen tegen die ook aan het fietsen was. Samen zijn we verder naar Kuranda gefietst. Kuranda staat bekend om de aboriginalcultuur. Ik vond het niet zo heel bijzonder eigenlijk, erg toeristisch. Daarna nog ff wat adrenaline laten stromen met een kartrace. Vandaag ben ik eindelijk naar de Reefs geweest, Green island. Dit ligt midden in de Reefs. Ik heb een paar uurtjes gesnorkeld, erg gaaf, met een schildpad meegezwommen en op een gegeven moment voelde ik me een met de vissen :)

Iets minder is dat het display van m'n mobiele telefoon het begeven heeft. Volgens mij kan ik nog wel gebeld worden. Dat wordt een nieuwe halen in de stad.

2 Comments:

At woensdag, 21 februari, 2007, Anonymous Anoniem said...

Yho wouter,

Das een aardig stukkie wat je gepland hebt. Als ik het ff goed uittel kom je op 80 km/dag uit. Veel succes ermee en ik hoop dat je geen spijkers meer tegenkomt:P

greetz,

erwin

 
At donderdag, 22 februari, 2007, Anonymous Anoniem said...

He Woutie,

nou dat fietsen gaat je dus goed af!! leuk dat je een stukje bent opgefietst in het gezelschap van een ander. Zo te horen was het snorkelen wel erg bijzonder. Zo'n schilpad lijkt me wel heel erg gaaf.

Ik hoorde ook dat ma had gebeld en dat het prima met je gaat. Fijn om te horen. Ik zal binnenkort even een sms sturen, kijken maar of je die kan ontvangen.

Gr Miek

 

Een reactie posten

<< Home

Loading...